Perfectly imperfect.

12:55 PM







"Gde je? Gde je? Gde je?"
Tražila sam je u neurednom ormanu, onom kroz koji nikada ne biste uspeli da ugledate Narniju.
Jednog dana imaću onaj savršeno uređen, svetao garderober, ali do tada moram da tražim i kopam.
Nameračila sam se na malu tašnu od slame, koja se verovatno nadurila što je zaboravljena pa se negde zavukla. 
I bila sam toliko fiksirana da je nađem, dok sam se preznojavala od vrućine i činjenice da (opet) kasnim, sve do pitanja "Šta ti to, dođavola, radiš?"
Ulickaj, čupni, zaliži.
Savršeno:
Ispeglaj, da se ne vidi crta,
iskonturiši, strobuj, napravi efekat lažnih trepavica, budi umetnica sa ajlajnerom,
pa se uparadi, da blistaš, da ti odraz u ogledalu baci kosku kako si divna, lepršava i savršena,
k'o sa Instagrama.
Ali van tog savršenog, pažljivo upeglanog i ispoliranog profila, dešava se život.
U kojem ti se lice na trideset stepeni usija kao disko kugla,
a košulja se nemilosrdno izgužva. 
"Prokletnice jedna, a ja se mučila sa peglom onoliko!"
Viknula bih joj, da me je briga.
Ali kada vas nove patike nažuljaju, toliko da vam puzanje po vrelom asfaltu zvuči primamljivo, male nesavršenosti su najmanji problem.
Pa, pustiš čuperke da lete, lice sa minimalno šminke da diše, košulju da divlja, dok se vi, od srca, smejete i u muci od vrućine ćutite.
Pa, vam anđeo čuvar da svoje Partizan japanke, kupljene kod Kineza, broj 43.
Navijam za Zvezdu, nosim broj 38, maminu elegantnu tašnu, imam maramu oko glave i kući sam se vraćala u ovoj kombinaciji i japankama Partizan, kao oblak udobnim.
I to? 
To je tog trenutka bilo mnogo bolje od savršenog.

I'm out!
#micdrop



Bluza/ blouse: SheIn
Suknja/ skirt: Abercrombie&Fitch 
Patike/ sneakers: Superga
Fotografije i sjajna zabava: DarMar sestre 💖
SaveSaveSaveSave
SaveSave

You Might Also Like

0 comments

Follow Une autre chose on Instagram